Translate

sobota 23. dubna 2022

Velikonoční oktáv končí...

 

... a spolu s ním i čas velikonoční stejně jako tématická výzdoba. Jsem ráda, že jsem si letos měla možnost alespoň trošku pohrát a udělala jsem si radost malým tvořením:-).

Na Klubu blogerů mě inspiroval jeden článek k ušití látkových ptáčků a už nějakou dobu jsem měla zálusk na zajíce, tak jsem zkusila i jeho (ptáčci spolu s kraslicemi a velikonočním věncem zdobí vstupní chodbu - a asi jako každý rok je tam nechám o trošku déle:-))...

... naštěstí jsem stihla včas nasít i osení, takže jsem se kromě výzdoby domácnosti vrhla také na ozdobný truhlík (to už jsem nějaký ten čas plánovala, ale nikdy mi to ve všem tom shonu nevyšlo). Vajíčka dnes půjdou sice zpátky do krabice s velikonočními ozdobami, ale zkusím vymyslet něco jiného, abych mohla truhlík taky ještě nějakou tu dobu zachovat (oni přece motýlci, beran a zajíček můžou zdobit okno téměř celý rok, že?).


...................................................................................


Letošní Velikonoce sice končí, ale jak říká manžel: "Každým dnem jsme zase o krok blíž těm dalším.":-). Užijme si tedy ten "mezičas" obklopeni radostí, zdravím, láskou a štěstím. Záleží přece hlavně na nás, jak prožijeme svůj život a já osobně se na svět budu raději usmívat než mračit:-).











Žádné komentáře:

Okomentovat