Translate

sobota 24. září 2022

Bude ze mě švadlenka?

No, švadlenka se vším všudy asi ne...ale to nevadí. Jelikož mám spoustu zájmů, tak jsem ráda, že zůstávám spíš taková "hobby šička":-).

Záchvěv nutnosti šití však přichází po vlnách, a to vždy s potřebami dětí. Na větší už si toho moc netroufám, i když sukně pro dcerku zvládám. Nejraději má, když se jí sukně pěkně točí, takže letos to vyhrály dvě kolové...


...a o prázdninách jedna lehká (netočivá) úpletová:-)...

...taky na sebe občas ráda vezme šaty. Zvítězily tedy obyčejné s květinovým vzorem...a aby bylo co na svátečnější příležitosti, vyhrabala jsem ještě nějaké světloučké šatovky, dozdobila růžovou stuhou, přišila pár kytiček a hurá, líbí se. 

Dcerka je tedy také na chvíli "zaopatřená", i když s podzimem by to chtělo začít přemýšlet nad něčím teplejším...nu, uvidíme, zda bude čas na hrdinství nebo vyhraje prošmejdění "sekáče":-).

A pak je tu ještě náš nejmenší. Ceny oblečení rostou, takže jsem se na začátku prázdnin porozhlédla po nějakém levnějším úpletu a jelikož je také lehoučký, vyhrálo to pár kousků oblečení na léto. Rozšířila jsem tedy prckův šatník o tepláčky a trička. 




Čas na šití teď zase nemám, ale s přicházejícím podzimem už šacuju skříň a hledám nějaký teplejší materiál. Chtělo by to totiž nějaké "silnější" tepláčky, vestu a ideálně i svetřík...no, uvidíme, co se podaří.

V každém případě jsem před časem dala šicímu stroji oddech a vrhám se opět do víru psaní a malování. Snad pošetřím trošku času a se svými projektíky se posunu zase o kousek dál. Držte mi palce!


Žádné komentáře:

Okomentovat