Translate

čtvrtek 27. října 2022

Podzimní truhlík...

 

...tedy ne, že bych byla já nebo někdo jiný takhle na podzim "truhlík", ale po dlouhé době jsem si udělala konečně tvořivou radost, nasbírala podzimní listí, pár šišek, šípkové větvičky, vratič...přidala trošku filcu, několik větviček zeravu a hurá! Podzimní dekorace na okno je na světe:-).



Nejdříve jsem přemýšlela, čím vše podložit. Nakonec jsem zvolila polystyren, na který jsem pokladla zelené větvičky, zapíchala do něj (špendlíky) po hrstičkách barevných listů, doplnila šípkovými větvičkami i žlutými hlavičkami vratiče. Vzniklo mi tak hezké podzimní zákoutí...

...a do něj už stačilo udělat ježky. Bylo to jednoduché. Tělíčko ze šišky a na něm nalepená hlavička z filcu. Stočila jsem půl kružnici do kornoutku, přilepila oči, uši, noc a vše zkompletovala...

...a nakonec dozdobila jednoduchou přírodní stuhou.


Doufám, že najdu čas taky v zimě, ať můžu svůj truhlík obměnit. No, uvidíme, jak s časem. Teď mi v každém případě dělá radost ten podzimní, který míjím téměř denně. A je to prima:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat