Translate

pátek 23. prosince 2022

Předvánoční tvoření

Konečně se po dlouhé době dostávám opět k počítači a psaní. Doma po chvilkách tvořím, fotím, ale ještě nebyl čas...a tak si dnes dělám radost a vkládám prosincové výtvory:-).

Všechno začalo na konci listopadu. Aby taky ne. Advent je nádherné a období a já mám moc ráda veškeré přípravy na nejkrásnější svátky v roce...

...a tak jako první přišel na řadu můj truhlík na okně. Podzimní ježky mi bylo líto dát úplně pryč, zvlášť, když nám každý den také ti živí pobíhali kolem domu (což o to, ježci mi nevadí, naopak...pohled na ně mám moc ráda, jen ti sousedovic psi se mohli uštěkat...ale co, vydrželi jsme:-)).

Podzimní listy jsem tedy nahradila větvičkami jedle a borovice, ježkům jsem udělala pelíšek v rohu, dozdobila šiškami, hvězdičkami a vločkami a tadá, mám z něj radost ještě doteď:-).


Samozřejmě na začátek adventu nesměl chybět ani adventní věnec, na kterém už dnes naposledy hořely 4 svíčky. Jak ten čas letí...



...a protože Vánoce jsou také v duchu přání rodině a blízkým, vrhli jsme se doma na výrobu přáníček. Letos jsem hledala něco jednoduchého, protože s ročním synkem je to teď celkem náročné a tvořit můžu po chvilkách, takže vyhrálo jednoduché přání, ke kterému jsem potřebovala:

tvrdý barevný papír
bílou temperu
vatovou tyčinku
špejli
stuhu šířky 6 mm

Na papír jsem si bílou pastelkou udělala kružnici. Bílou temperou jsem do ní pomocí vatové tyčinky a špejle udělala puntíky a dozdobila stuhou (to byla asi ta nejdelší část:-)). Přáníčko je jednoduché a při tom vypadá moc hezky.


Děti pak do něj vepsaly přání, manžel orazil naším vlastním logem:-) a hurá na poštu. Věřím, že udělalo radost stejně, jako nám jeho tvoření:-).



Přeji vám všem krásný Vánoční čas. Ať je plný rodinné pohody, lásky, radosti, úsměvů...a v novém roce jen to NEJ!


Žádné komentáře:

Okomentovat