Translate

pondělí 17. ledna 2022

Vzpomínka na Vánoce

 Když jsem se v polovině prosince 2021 stala členkou "Klubu blogerů", zaujala mě rubrika "Fotoúlovky". 

Já osobně jsem spíš "kochací typ", takže se pozorně dívám kolem sebe, nasávám atmosféru přítomného okamžiku a krásy světa hltám očima, srdcem i hlavou. Foťák nemám a telefon věčně leží někde pohozený - ne, že bych nebyla technický typ, ale technika není zcela mou životní součástí a já jsem spíš typ přírodní:-).

Rubrika "Fotoúlovky" mě ale oslovila natolik, že na procházky začínám nosit mobil, a když zahlédnu něco hezkého (a vzpomenu si:-)), tak to zkusím "zvěčnit". Pár vybraných fotek se tak objeví na společném webu Klubu blogerů a ostatní pak tady u mě.

Nejsem žádný profesionál, ale třeba vás moje momentky potěší. Mě těší hlavně to, že se o ně můžu s někým podělit. (I když samozřejmě přítomný okamžik je natolik jedinečný, že jen fotka nestačí...ale pokud bude lahodit oku a zlepší náladu, proč to alespoň nezkusit, že?)

První fotky jsou takové malé vzpomínky na Vánoce a konec roku:








Žádné komentáře:

Okomentovat