Translate

úterý 1. února 2022

Psaní pro radost

  ...a to nejen mých čtenářů, ale také radost moji:-).


Vymýšlet si a psát příběhy mě vždy bavilo - zvlášť, když moje děti nadšeně poslouchaly a dožadovaly se dalších pohádek. Tehdy jsem si řekla, že by bylo krásné, kdybych takhle mohla rozzářit oči dalších mnoha tváří.

Chvíli to sice trvalo, ale za podpory mé rodiny, jsem se nakonec odhodlala a začala si plnit svůj veliký sen...

...a tak jsem v lednu 2019 začala spolu s nakladatelstvím Klika pracovat na vydání mé první knihy pro děti ("Dubínek a Modřínek aneb malá dobrodružství lesních skřítků")... 


...a protože jsem zároveň přemýšlela, jak být se svými čtenáři více v kontaktu, od října 2019 jsem založila svůj blog "PÍŠU PRO DĚTI".

Na blogu jsem od té doby zveřejňovala každou neděli novou pohádku ke čtení (cyklus "Nedělní pohádky pro radost"). Během roku se ozvali někteří rodiče, že se dětem pohádky moc líbí, ale oni jsou někdy tak unavení, že dětem raději pustí pohádku k poslechu...a tak jsem od října 2020 svoje nedělní pohádky vylepšila a každou neděli přidávala jejich audio verzi. (Ještě, že Ježíšek naděloval dříve a přinesl mi bezva mikrofon - prý, ať jsou moje pohádky poslechově ještě lepší:-)).

V roce 2020 se mi tedy splnil veliký sen - rozzářit oči dětí svými příběhy na blogu a zároveň vydat moji první knihu pro děti... a na podzim i druhou ("Kouzelný pokoj")...


...chvíle, kdy se vám plní sen, je naprosto kouzelný, naplňující, euforický... a to jsem ještě netušila, že radosti bude mnohem více, a to v okamžicích, kdy malí i velcí čtenáři psali, že se jim příběhy o lesních skřítcích moc líbí:-). A nejen ony. Také poslechové pohádky si našly svoje věrné posluchače. Nejsou to už jenom "Nedělní pohádky pro radost", ale od listopadu 2021 najdete na mém blogu cyklus příběhů na pokračování s názvem "Rok a jeho měsíce". Ty postupně zveřejňuji nejen ke čtení, ale i k poslechu:-).


Psaní mě moc baví a já doufám, že kromě nových pohádek, které uveřejňuji na blogu www.pisuprodeti.cz, budu mít časem možnost vydat další knihy pro děti, a že budu i nadále svými příběhy dělat radost všem mým čtenářům:-).


Žádné komentáře:

Okomentovat