Translate

sobota 2. dubna 2022

Velikonoce se blíží...

 ...a tak jako každý rok, pustila jsem se i letos do vyrábění velikonočních přáníček. Moc času sice nemám, ale po chvilkách to šlo, a když pomohla i dcera, oddechla jsem si, že se to podařilo. 

Jako obvykle jsem rychle nakoukla na internet, abych se inspirovala, potom jsem zapátrala ve svých tvořivých zásobách (naštěstí měl minulé jaro Optys výprodej, a já si pokoupila nějaké filigránové obrázky:-)). Volba tedy padla na filigránová vajíčka, papíry s jarními motivy...a zbytek už se nějak doladil.


Nejdříve jsem vystřihovala a sestavovala, abych se podívala, jestli to takhle půjde...


... a pak přišlo lepení. Jelikož je rodina docela veliká, nezůstalo jen u několika přáníček, ale musely jsme s dcerou zvýšit počet (nakonec jich máme 20). Už jsme věděly, jak na to, takže nám šla práce rychle od ruky...



...  přáníčka jsme ještě doplnily nápisem "Veselé Velikonoce" :-).


Vždycky se moc těším, jak těmi našimi vyrobenými pozdravy všechny potěšíme, takže teď už jen napsat něco milého dovnitř a hurá posílat a předávat:-). 


Krásné předvelikonoční dny a příjemné Velikonoční svátky také vám všem!







Žádné komentáře:

Okomentovat