Translate

neděle 10. dubna 2022

Velikonoce na zámku

 

Včera byla květná neděle a pro mnohé kromě slavnostního svěcení kočiček v kostele také čas, kdy byla možnost opět se setkávat na jarních akcích. Také u nás v Hustopečích nad Bečvou už bylo nachystané nádvoří Hustopečského zámku a některé ze zámeckých místností – vše protkáno Velikonoční tématikou. Sice vše trošku „chudší“ než obvykle, ale kdo chtěl, měl možnost si něco vyrobit, pokochat se velikonočními výrobky, živými kuřátky, zakoupit voňavou svíčku z pravého vosku či malovaný perníček.

Také já jsem alespoň „na skok“ zavítala nakouknout, jak to v zámku vypadá, a když jsem procházela přes nádvoří, které bylo tentokráte prázdnější, hned jsem si vzpomněla, jak jsme v roce 2019 také my s dětmi z Hustopečského rarášku přispěli k velikonoční atmosféře naším jarním vystoupením s názvem „Vrby se nám zelenajú“.




Přivítali jsme v něm tehdy jaro, cérky si upletly věnečky a ogaři přišli na koledu s obřím tatarem. Bylo to moc fajn a já už se těším, až Raráška opět „rozjedeme“ a budeme svým tancem a zpěvem těšit nejen sebe, ale také ostatní😊.

Dnes tedy alespoň vzpomínkové jarní video našeho souboru HUSTOPEČSKÝ RARÁŠEK. Kéž také vás alespoň na chvíli přenese do krásy jarních i velikonočních dní.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat