Translate

úterý 21. června 2022

Výstava černobílých obrazů...

 ...se vydařila:-).


O víkendu jsem měla možnost vystavit své černobílé kresby v Konírně na Zámku v Hustopečích nad Bečvou. Návštěvníci se tak mohli pokochat mými patnácti obrazy s tematikou moře, přírody, života...

... moje kresby jsou sice jednoduché (Alespoň na pohled. Ono to dá taky dost práce pohrát si se všemi těmi tmavými ploškami, zvlášť ve větším formátu:-)), ale jak mi někteří návštěvníci říkali, působí mile, harmonicky, interiér zámku nijak nerušily a naopak prý hezky doplnily:-). 

Věřím, že jsem tak prozářila den nejednomu človíčku...a to nejen svou výstavou, ale také autorským čtením z mé druhé knihy pro děti s názvem "Kouzelný pokoj" - chvilka při čtení byla opravdu kouzelná a já doufám, že jsme si ji všichni užili:-).



Pro děti byla také připravena minisoutěž o autorskou záložku, tematické omalovánky, audiokoutek s mými poslechovými pohádkami, návštěvníci se mohli seznámit s mojí novou knihou, kterou chystám vydat (2023/2024) a koho moje vydané knihy oslovily, mohl si je zakoupit přímo na místě.

Více o celé akci i s několika fotografiemi mám na svém dalším blogu www.pisuprodeti.cz.

...a abyste se mohli také alespoň trošku pokochat mými černobílými výtvory, představím vám dnes mé první tři obrazy, které vznikly v roce 2012...

...úplně první z nich se jmenuju "Na zahrádce" (už jste ho mohli zahlédnout v mém prvním příspěvku o záložce "Můj černobílý svět". Tehdy jsem potřebovala nějaký obraz na stěnu do třídy, a protože mi v tu dobu manžel z práce přinesl velké formáty bílých papírů, které doslova volaly o to, abych na ně své černobílé kresby (dříve jen sešitové) vyzkoušela, vrhla jsem se na jednoduchý přírodní motiv...

...další kresbou je "Snění" (Sice už si nevzpomínám, jestli jsem o něčem konkrétním snila, ale když jsem malovala, ale pamatuji se, že jsem se snažila odreagovat, "vypnout" hlavu", a při tom vzniklo - tak nějak samo - tohle dílko.) ...

...a poslední z toho roku je "Rozkvetlý strom". Ten jsem ale v roce 2012 nějak nedokončila, a k jeho dotvoření jsem se dostala až o dost později, a to v roce 2018 (chyběl čas a s malými dětmi to bylo trošku náročnější, na delší dobu jsem tak kreslit přestala).


První tři obrazy už tedy znáte. Brzy vám představím sérii, která vznikla v roce 2018 (částečně ji ovlivnila událost, která mi tehdy vryla hluboký šrám do srdce...nad druhou stranu však po celém smutnění přišla radost z toho, co vše v životě mám...ale o tom až příště:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat