Translate

sobota 20. srpna 2022

Můj černobílý svět - rok 2018

Jak jsem slíbila (v červnu...jej, to to letí), dnes se podíváme na další mé černobílé obrazy. Tentokrát to budou všechny, které jsem nakreslila během roku 2018 - a že to byl rok "plodný" brzy uvidíte:-).

První série je o životě, bolesti i radosti. Právě tyto obrazy vznikly jako malé pohlednicové karty o dva roky dříve, kdy jsem ležela v nemocnici a smutnila nad ztrátou miminka, na které jsem se začínala těšit. Tehdy jsem se dost naplakala a snad prvně zažila pocit, kdy "bolí srdce". V roce 2018 (i když to bylo o dva roky později), jsem měla potřebu malovat, kreslit...prostě svoje pocity zpracovat ve velkém a konečně je do posledního drobečku propustit.

Na začátku roku tak vznikly moje čtyři kresby - NOVÝ ŽIVOT, RŮŽE, VRBA a NEROZVITÉ POUPĚ...


... a protože jsem si zároveň moc dobře uvědomovala, že mám veliké štěstí na báječnou rodinku, manžela, děti a všechno je tak, jak má být (ostatně jako vždycky:-)), tak tohle je moje "ŠTĚSTÍ":


S přicházejícím jarem jsem prožívala JARNÍ PROBUZENÍ a CHVÍLE POHODY:

Během roku 2018 jsem však žila i jinými radostmi. Oba moji rodiče slavili v té době 60 let, a já jim připravovala speciální album - s fotkami od malička až po vnoučata. Prokládala jsem je svými černobílými obrázky, a protože jsem prožívala chvíle, kdy jsem se při všech těch vzpomínkách cítila moc fajn, nakreslila jsem dva další obrazy s názvem LÁSKA a SOUZNĚNÍ:


A poslední obrazy toho roku byly vzpomínky a vlastně i touha po moři. Moře máme moc rádi, ale zatím jsme se k němu jako rodina dostali jen 2x...ale věřím, že časem našetříme a hurá na dovolenou za sladkými fíky, šplouchajícími vlnkami a dovolenkovou pohodou:-). Přestavuji vám tedy moje obrazy NA MOŘI a VESELÁ VELRYBA...



Mějte se všichni moc krásně, užívejte posledních prázdninových dnů a příště můj cyklus černobílých obrazů dokončíme. Ať se vám daří!

Žádné komentáře:

Okomentovat