Translate

čtvrtek 4. srpna 2022

Unavený červenec

Jestli jsem si myslela, že červen byl měsíc uhnaný, ještě jsem netušila, že v červenci nebudu stíhat ještě více. Nebylo to ani tím, že bych měla víc povinností než obvykle (nechápu, jak jsem na konci školního roku zvládla akci na zámku a ještě křest třetího dítka), ale byla jsem tááááááááák utahaná (to z dvouměsíčního nevyspání, kdy téměř bez chvilky klidu bojujeme s rostoucími zoubky) a byla jsem ráda, že se držím na nohou, obstarám rodinu, udělám nejnutnější a po chvilkách si dovolím alespoň psát...

...takže ani s focením to nebylo moc valné. A to toho bylo tolik k vidění! Nevadí, však si to vynahradím zase jindy. Bez červencových fotek jsem si však nedokázala konec měsíce představit (opravdu moc díky za inspirující rubriku "fotoúlovky" na www.klub-blog.blogspot.com), takže jsem v neděli posledního července, kdy bylo po dešti vyběhla alespoň na zahradu a blikla poslední květy angínovníku (ten se mi asi týden před tím moc hodil, protože mě chytla dost nepříjemná bolest v krku)...


...o kousek dál se žlutily divizny (což mi připomíná, že bych si měla zajít alespoň na pár květů do čaje)...


...a před domem mě uchvátily kapky na květech ibišků (na tyhle keře jsem náležitě hrdá, protože se mi je už před mnoha lety podařilo vypěstovat ze semínek, a od té doby mi dělají velikou radost:-).




A vlastně, když teď probírám fotky, přece jen by ještě byly dvě ze začátku měsíce. V rozkvetlém dobromyslu jsem totiž kromě mlsných včel objevila také zvláštního brouka - ona je to vlastně spíš taková včela s krovkami. Hodně zajímavý hmyz. Nikdy před tím jsem ho neviděla, a tak jsem hned brouzdala po internetu a hledala, co to může být. Našla jsem docela rychle...je to Zdobenec skvrnitý (lidově "chlupáč").

Více o něm si můžete přečíst třeba TADY:-).


Užijte si srpnové dny plné radosti a pohody!


Žádné komentáře:

Okomentovat