Translate

středa 3. srpna 2022

Už je to chvilka...

 ...nebo spíše pořádná chvíle, co jsem se tu ukázala. Kolikrát jsem měla chuť podělit se o další černobílé obrazy, pár ušitých kousků nebo jen tak něco písnout, ale chyběl čas a síla.

Našemu nejmenšímu teď rostou první zoubky. No, ono mu jich během posledních 2 měsíců vyrostlo hned 6 a další dva se právě snaží vykouknout na svět...a já už si ani nepamatuji, kdy jsem se naposledy pořádně vyspala. Však to znají všechny maminky, že?

Ale jelikož je to už naše třetí dítko, tak se snažím být v pohodě, protože vím, že to bude (snad v blízké budoucnosti) zase OK:-).

Jediné, o co alespoň usiluju, je vyškudlit si pro sebe chvilku na psaní a moje čtenáře i posluchače zásobit každou neděli novým pohádkovým příběhem. Zatím se mi to daří (díky manželovi a starším dětem), tak snad vydržím:-). Jen ty plány na třetí knihu se maličko posouvají...ale nevadí, jestli nebude za rok, bude za dva...ale vím, že další knižní dítko také chci (a nezůstane jen u něj:-)).

Jestli máte rádi pohádky, koukněte na můj blog www.pisuprodeti.cz a vyberte si jednu z mnoha - ať už ke čtení nebo poslechu.

A pokud pohádkám zrovna neholdujete, nevadí. Zkusím co nejdřív napsat o mých dalších obrazech a přihodit i nějaké to šití či fotky ze zahrady.

Mějte se všichni moc krásně a užívejte pohodových letních dnů!

Žádné komentáře:

Okomentovat