Translate

pondělí 21. března 2022

Po dlouhé době opět skládám:-)

 

Tak jsem to nakonec nevydržela a „vtrhla“ jsem synovi do pokoje. Koukám, že jeho puzzle, co si o Vánocích vytáhl, stále stagnuje, prach sedá na dílky i na podložku…a já zrovna potřebovala „vypnout a pročistit“ hlavu.

„Snad se nebude zlobit,“ řekla jsem si, a když manžel vyjel s naším pětiměsíčním synem na procházku, spěchala jsem ke skládací podložce, abych ofoukala usazený prach a dala se do skládání.

To ode mě ovšem nebylo moc duchaplné, protože prachu bylo docela dost a moje (přes zimu utichlá) alergie se ozvala na plné pecky. Nevadí. Co bych pro chvíli klidu a pohody u dílků, které doslova volaly po lidské společnosti, neudělala. (A hlavně pro sebe😊).

Nejdříve jsem tedy zamířila k umyvadlu, abych se po všem tom kýchání a smrkání trošku opláchla – ono to vždy alespoň na chvíli pomůže – a pak hurá skládat. (Tygr už je vystavený na zdi, tak jsme se vrhli na delfíny.)

Nejdříve jsem si přistrkala podobné dílky k sobě (ostatně jako vždy, když skládám a dětem to doporučuji taky) a užila jsem si půl hodinku, při které jsem poskládala rožek.

 










Další den mi to nedalo, a jak jsem nesla mrňouse koukat na barevná puzzlata na stěně (moc se mu totiž líbí, povídá si s nimi a zaklání hlavičku, aby líp viděl), dívala jsem se na to rozeskládané. Nějak mi neseděl okraj. Syn říkal, že mu spoustu okrajových dílků chybí, ale tak veliké to puzzle přece být nemůže. Tak jsem brzy (sama) prozkoumala okraj blíže a trošku jsem mu ho poupravila.

Jó, ono se někdy stane, že si člověk myslí, že dílek patří zrovna tam a také odstínem barvy to tak někdy je, ale při bližším zkoumání se ukáže, že to tak není. Okraj je tedy urovnaný, cca 2 dílky opravdu chybí, ale ty snad časem někde vyplují na povrch😊.


A protože jsem od syna dostala „povolení“, že skládat můžu, jelikož on teď čas nemá, tak už si plánuji, jak si po chvilkách (chce to alespoň 15 minut, ať člověk vloží pár dílků a má radost) v klidu sednu a nebudu myslet na nic jiného, než na barvičky a tvary…

…ale ty delfíny stejně nechám na něm. Ať má radost, že si taky zaskládá.

A jestli se nám to povede, bude puzzle vypadat takto:









Žádné komentáře:

Okomentovat